equalizer.gif (240Ã?320)
      
 AŞKIN KARA (SOKE) ,   HATİPOGLU ASKİN AUTO EMLAK .SK YAPİ İNSAAT.SABETTİN ASKİN AKİN KARA...    |           Nil (Kusadasi) ,   Kizim dilan icin Göktan Kırdar yerine sevemem rica ediyorum...    |           Nil (Kusadasi ) ,   Yasin aydin kim o sakallı adam...    |           Gölcüoğlu keretecicilik (Sanayi sitesi) ,   Kara tren...    |           İbrahim (Söke) ,   İyi yayınlar abi sökeden İbrahim ben sıradaki canımdan çok sevdiğim anneme gelsin ...    |           Cem ,   Abi hayırlı işler kolay gelsin sıradaki parça canımdan çok sevdiğim eşim ZEHRA ya gelsin teşekkür ederim ...    |           Necdet öğmen (Deniz büfe ustası ) ,   Sıradakini baban göndere abi ...    |           Simitçi burhan (Kusadasi) ,   İyi yayınlar Kuşadası simitçi burhan ...    |           İbrahim (Söke) ,   Abi iyi yayınlar nasılsın iyisin inşallah iyi akşamlar olsun kendıne iyi bak (abi söke seni özledi sökede 3 adam proğramı yapıyordunuz ya Yusuf Mustafa sen gece 4 de ssnın için 3 beş kişi vurmam mı lazım yar çalıştın abı hatırladınmıadamsın abı...    |           Söker Akın (Kuşadası marina) ,   İzel den kabahat seni sevende istiyorum aşkın aktuğa ve musa dingere gelsin...    |           Berrin (Aydin) ,   İyi yayınlar TSK ederim...    |           selin demir (adana) ,   tarkandan bir tane bi müzik :)...    |           Müslüm (Kuşadası) ,   Çok Başarılısın Tebrik ediyorum Mesut Kardeşim...    |           Müslüm (Kuşadası) ,   Slm kardeşim sözü ve müziği benim olan Hicaz bir eserimi çalarsan memnun olurum.bu eseri okuyan sanatçı kardeşim gurup Laçinin solisti (BekarGezelimi okumuştu)Hakan Alkar okudu.benim eserimi eserimin ismi(PERİŞAN) bu eserim 2000 yılında popstar Arabesk beste yarışmasında 3500 eser içinde 4.olmuştur. yutuba Hakan Alkar Perişan yazınca çıkıyor.şarkının hikayesi,sevipte kavuşamayanlar,yasak Aşk yaşayanları Anlatıyor.sana ve tüm dinleyenlerine saygılar sevgiler Mesut kardrşim...    |           Müslüm (Kuşadası) ,   Slm kardeşim sözü ve müziği benim olan Hicaz bir eserimi çalarsan memnun olurum.bu eseri okuyan sanatçı kardeşim gurup Laçinin solisti (BekarGezelimi okumuştu)Hakan Alkar okudu.benim eserimi eserimin ismi(PERİŞAN) bu eserim 2000 yılında popstar Arabesk beste yarışmasında 3500 eser içinde 4.olmuştur. yutuba Hakan Alkar Perişan yazınca çıkıyor.şarkının hikayesi,sevipte kavuşamayanlar,yasak Aşk yaşayanları Anlatıyor.sana ve tüm dinleyenlerine saygılar sevgiler Mesut kardrşim...    |           Niyazi yilmaz (Kuşadası ) ,   Bella pizza dan selamlar, neşeli yayınlar dilerim. Bella pizza adadaki yeni marka ...    |           Niyazi yilmaz Bella pizza (Kuşadası) ,   Koray Avcı senin için değer ...    |           Nazli (Salı pazarı ) ,   Gönlümün efendisi☺...    |           Raziye (Kuşadası ) ,   Orhan Gencebay vazgeç gölüm...    |           Arzu (Kuşadası) ,   iyi yayınlar dilerim.ÖZLEMEKLE İLGİli bir şarkıda benden sevdiğime gitsin ...    |           Lilia yılmaz (Davutlar) ,   Mutlu geceler.guzel bir yayın kolay gelsin...    |           Aylin (İzmir) ,   Slm iyi yayınlar👍burcu güneş bir kadın çalar mısınız 😉...    |           Lilia (Kusadasi ) ,   Barış akarsu.gözlerin ...    |            ,   ...    |           Ebrar Buğlem (Antalya) ,   Iyi yayinlar geceniz guzel olsun herkese sevgiler selamlar (Morpheus emlak ailesi)Aleyna Tilki Yalan calarmisiniz bizim icin simdiden cok tesekkur ederim ...    |           İbrahim (Söke) ,   Abi Söke senı unutmadı gecenin 4 ünde istegımı hatırlayıp çalmıstın 3 adam programında hatırladınmı mesut abi sökeye selam gönder abi...    |           İbrahim (Söke) ,   İyi yayınlar ...    |           Ebra (ANTALYA) ,   Merhaba geceniz guzel olsun hayirli yayınlar diliyorum Memleketimin butun guzel insanlarina sevgi ve selamlarimi gonderiyorum Aydilge& Halil Sezai Ask yuzunden bizimle paylasirsaniz cok memnun olurum tesekkurler...    |           Erdal Karakaş (Aydın) ,   10 numara yayın yapıyon helal olsun ...    |           Fatma (Manısa) ,   Iyı yayınlar selamlar...    |           Tuğba (Kuşadası ) ,   Slm...    |           Reşat Yalçın (Kuşadası ) ,   Ablam kolay gelsin Sevda kuşun kanadında Cem karacadan çalabilirmisin...    |           Fahrettin kaynar (Fethiye) ,   Güzellikler diliyorum ...    |           Fahrettin kaynar (Fethiye) ,   Güzellikler diliyorum ...    |           Ayse duzce (Duzce) ,   Kolay gelsin sevgiler...    |           Mert (Kuşadası Güzelçamlı ) ,   Merhabalar iyi yayinlar sura iskendirli dinle şarkısını çalarsanız çok sevinirim teşekkür ederim ...    |           Gülperi (Denizli) ,   İyi yayınlar Mesut bey Tuçe Kandemirden İğdeli yar rica edebilirmiyim çekirdek çıtlamayı seven bana gelsin ...    |           Fatih Bayramoğlu (Şanlıurfa) ,   İyi yayınlar sıradaki şarkı biricik eşim Zeynep gelsin ...    |           Halil duran (Denizli ) ,   Mesut çok teşekkürler parçalar için sağol varol ...    |           Dilek aktay (Aktay haus) ,   Dogus tan uyan.merve ve tgba icin.iyi yayin lar...    |           hasancetin90 (Kuşadası kadınlar denizi mh) ,   Harikasınız iyi yayınlar kuşadasına selam olsun ...    |           Yakup (İzmir) ,   Helal olsun...    |           Kazım uygun (Kuşadasi ) ,   Güven kasap 2 Meram şubesinden herkese çok selam...    |           Elinur (Kirazlı) ,   Yalından>Sabır istiyorum iyi yayinlar...    |           Dilek (Olympos butik) ,   Sıradaki parca tum dostlarima gelsin....    |           ayşegül (ıstanbul ) ,   Suradan nefret ediyorum ben ben olduguma calarmisin bu sarki gereksiz birine gitsin ...    |           Mustafa güner ,   Teşekkürler korono var evde oynuyoruz artık okeyi...    |           Mustafa güner ,   İyi yayınlar kanka musafırlerle okey oynuyoruz evde gordal kök özcan Güner mehmet kacar güzel bir parça yolla gelsin ...    |           Dilek aktay (Olympos butik) ,   Muhtrmel ask icin kizima gelsin.iyi yayinlar sevgiler...    |           Dilek aktay (Olympos butik) ,   Acemi balik nalan kızıma gelsin😊...    |           Dilek aktay (Olympos butik) ,   Zeynep bastık - uslanmıyor bu prensesime gelsin...    |           Emel (İkiçeşmelik ) ,   Günaydın Mesut özen manav çalışanları için içimdeki sen çalarmısın Fatma özen doğum günü kutlu olsun ...    |           Sevcan (İzmir /Üçyol) ,   Merhaba iyi yayınlar Serdar Ortaç&Nil Özalp’ten Kalp Boş şarkısını çalabilir misiniz tüm yalanlar için :) teşekkür ederim...    |           Özge (Kuşadası) ,   İyi yayınlar...    |         
Kullanıcı:    Parola:    Üye Ol   Şifremi Unuttum  
 
 
 
 

Kuşadası'nda sosyal mesafeli 19 Mayıs kutlaması

 

Kuşadası'nda 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı koronavirüs salgın hastalığına karşı alınan tedbirler nedeniyle buruk bir havada kutlanıyor.

Kuşadasında 19 Mayıs Atatürkü Anma Gençlik ve Spor Bayramı koronavirüs salgın hastalığına karşı alınan tedbirler nedeniyle buruk bir havada kutlanıyor. Sabah 09.30da gerçekleşen resmi törende İlçe Gençlik ve Spor Müdür Vekili Nurgül Sırt Atatürk Anıtına çelenk bıraktı.


Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürkün milli mücadeleyi başlatmak üzere Samsuna çıkışının 101inci yıl dönümü, yaşanan koronavirüs salgını nedeniyle tüm yurtta olduğu gibi Kuşadasında da evlerde kutlanıyor. Bayram nedeniyle düzenlenen resmi çelenk koyma töreni ise Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel, İlçe Milli Eğitim Müdürü İbrahim Ataman, Belediye Başkan Yardımcıları Seyfi Seyhan Suvari, Oğuzhan Turan, İlçe Gençlik ve Spor Müdür Vekili Nurgül Sırt ve siyasi parti temsilcilerinin katılımıyla Atatürk Meydanında gerçekleşti. Tören Gençlik ve Spor Müdür Vekili Sırtın Atatürk Anıtına çelenk bırakmasının ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunmasıyla sona erdi

 
Tarih       : 20 Mayıs 2020
 
 

En iyi mobil görünüm için:

Telefonunuzda "Google Chrome" kullanınız. Uzun metinlerde en alttaki "Basitleşmiş görünümü göster" seçiniz.

Örnek seçim için tıkla!

                                                                                                   Tüm Hakları Saklıdır. radyonetfm © 2021